četrtek, 22. november 2007

qυι∂σ ιη ρℓιšкσ

Hm.....pred dnevi se je naš mali kužek odločil, da bo grizel mojega pliškota (srčka). In jaz seveda s fotoaparatom v roki sem ga mogla slikati. Bil je zelo smešen, in komaj sem ga ujela s fotoaparatom. "Bežal" je pred mano kot da bi mu hotela vzeti igračo, ki si jo je prisvojil..jooj... Ampak mi je uspelo narediti nekaj posnetkov.


5 komentarjev:

Juno pravi ...

Hello Quido! Nice to meet you. I am a Cavalier girl named Momo. :) I found your name on Elly's blog and wanted to come by and say HELLO. My family recently adopted a little boy (Tri) and we named him Pinot.
Please come by my blog anytime!

Momo xoxo

Opy - the Original GruffPuppy pravi ...

Hey Quido,

Welcome to www.dogswithblogs.com.au - it is great to meet you, and I am sure you will make lots of new friends here :-)

Love
Opy

Zlatolasska pravi ...

Sem tule prebrala, da si tudi ti prisla na DWB, pa sem sla hitro pocekirat (sem gledala ze vceraj, pa te nisem nasla - grem sem in tja pogledat, ce je ze kak nov kavalir gor)... Pa te se vedno nisem nasla pod kavalirji in sem sla gledat pod slovenijo... Pa sem ugotovila, da si se zmotila, pa napisala namesto pasme psarno... Zato te pol ni pod kavalirji.. :-(

Kako sta? Kaj novega? Nic ne napises (pa saj jaz tudi ne.. hehe)...

Pozdravcek od naju z Elly..

Juno pravi ...

Hello Quido & Kaja!!
Thank for coming by my blog and signing my guestbook. It's so nice to meet one more Cavalier friend!! :)
I wish I can read your blog. Google Translation doesn't work on your blog... BUT I'll be back to see your cute picture again anyway.
I'll link your blog to mine. Hope it's ok with you!

Have a good weekend!
Momo xoxo

Kaja pravi ...

Joj zlatolasska...nenajdem gesla in uporabniškega imena-sem si ga zapisala na listek...listek pa se je izgubil =/.
Sva super pa vidve?
Novega ni nič...samo to, da kar raste in raste =).

Pozdravčki, poljubčki!