sobota, 3. november 2007

мαℓα šσℓα

Quido že od sredine septembra hodi v malo šolo. Na začetku je imel ves čas "rep med nogami" sedaj pa že zelo uživa. Bil je najmanjši od vseh. V naši skupini se najbolj razume z beaglom Bonijem. V mali šoli je priden, doma pa je pravi lump. =)



4 komentarji:

Zlatolasska pravi ...

Hej vidva!

Zakaj pa nic ne izdata, da imata tudi vidva blog? No, ampak sem vaju le nasla.. :-)) Zdaj pa vaju hitro dodam se na svoj spisek naj blogov.. :-)

Pozdravcek iz Ljubljane!

Kaja pravi ...

Blog sem šele naredila pred kratkim... je še bolj v začetni fazi =D Že dolgo berem tudi tvoj blog, ki je res super!

Podzravček!
Poljubčki za Elly od Quida =*

Zlatolasska pravi ...

Hvala za poljubcke!
No, jaz sem vseeno zelo vesela, da sta tu, pa ceprav se v zacetni fazi.. ;-) Si opazila, da se nam je pridruzil tudi Fruc??
No, sem si malo drznila narest reklame za vajin blog na Ellyjinem.. :) Upam, da ne zameris! :-)

Pozdravcke!

Kaja pravi ...

Neeeee nič ne zamerim, še vesela sem da si naredila reklamo.Hvala!
Ja, ravno ko sem si šla ogledat tvoj blog sem opazila =).
Pozdrav!