petek, 7. december 2007

*qυι∂σ ν ρяαzηιčηєм яαzρσℓσžєηנυ*

Našla sem neko stran za rihtat slikce pa sem slikce od Quida "opremila" z različnimi dodatki.
Kar nekaj časa sem iskala to stran, in sem jo našla-končnooo.
Ker je prazničen čas so zato tudi dodatki takšni.
Tukaj pa imate dokaz:






4 komentarji:

sara pravi ...

Kolk luštne slikce!!:) Se mi zdi, da zdaj že bolj pozira kot prej. Jaz sem tudi že naredila eno praznično čestitko (seveda z Arijem), jo bom kasneje pokazala, drugače ne bo presenečenje:)

Poljubčke za našega Quidkota***

Kaja pravi ...

Komaj čakam da vidim čestitko!
Zihr je zlo lepa =).

Tudi jaz mislim narediti kakšno čestitko za novo leto.

Poljubčki, pozdravčki

Crikit, Sparky, Ginger! pravi ...

Hi ya Quido! We saw you joined DWB & sniffed over to check ya out! Nice bloggie, your so adorable. If you like to accept a Christmas Spirit Ball Award sniff on over.

Do you have a translator buttom it's kinda hard for us to read...

waggin TX tail & barking loud

Zlatolasska pravi ...

Hej Kaja!

Ne vem, najbrz naju ne bo.. Ker se vlece 2 tedna krvavitev (2 tedna bo 22.), pol pa je se kak teden ful kriticen... Tako da, jok brate, odpade.. :-S

Lustne slikice...
Midve se pa trudiva narest kar originalno, pa gre tezko...