četrtek, 27. december 2007

ѕℓιк¢є*

Malo slikic od Quida in naše prelepe smrekce:



4 komentarji:

sara pravi ...

Kako luštne slikce:) Ali je hotel kaj uničevati smrekco? mi smo se prvo leto prav bali(ker je bil tak uničevalec), da bi kradel okraske...pa se za čuda sploh ni zmenil zanje:)

Ari pošilja poljubček Quidu*

Kaja pravi ...

Ne Sara sam povohal jih je...pa itak ne more prit do njih ker imamo smrekco za sedežno =).


Poljubčke pošilja nazaj =*

Baily pravi ...

Wishing you and your family a very happy new year 2008!!!

nose licks
baily

Zlatolasska pravi ...

Hehe...
Jaz sem pa letos rekla, da se bo pri mojih starsih ziher smerkica zrusila.. :) Ker sta oba, Elly in Lino, ful norela mimo... pol je pa kaka zoga se skotalila pod smreko, onedva pa kar za njo.. V glavnem, smreka se je po moje obrnila ze za 180°, vsaj en okrasek je ze letel na tla... Bomo vidli, kaj bo se v prihodnje.. :)