četrtek, 28. februar 2008

~иα ѕρяєнσ∂υ~

Včeraj zvečer smo šli kot vsak dan s Quidom ven...srečali smo veliko psov vendar mi ni uspelo vseh poslikat..ustavila sem se pri Mikiju, Milotu, Piki in kavalirki Heidi*. Heidi se goni, Pika pa je ravno na začetku..tako da si lahko predstavljate kok je Quido jokal =/....

slikce:



Quido, Milo, Miki
Quido, Pika, Miki
Quido & Heidi..





pa še video najinih trikcev:

6 komentarjev:

Bacek pravi ...

Hej hej,

dobro vama gredo tile trikci. :-)

Lp, Petra

Kaja pravi ...

hvala petra..
sej zdej se jih še učiva...no trenutno stojo na prednjih nogah in pa da gre z vsemi tačkami v škatlo..

lp

Zlatolasska pravi ...

Joj... cist sem zafrustrirana.. :S Kok obvladata!!!!
Jojmene, moram se res skup spravit pa Elly se kaj naucit.. Tele osmice pa cikcaki so zakon.. brrr.. obupna lastnica kavalirke sm.. :( *smrk*

Ma, resno.. Ful sta dobra! Same pohvale tebi in Quidu!

Pa socustvujem s tabo in njim... glede jokanja.. boscek..

Lupcke!

S&E

sara pravi ...

Bravo Quido:) nekaj trikcev mi je že Ksenija pokazala, tako da sem ga videla že v živo. Zlatolaska, ne sekiraj se, tudi midva jih znava le nekaj:)Drugače se pa Ariju tudi čisto zmeša, ko srečamo kakšno gonečo psičko. Pa saj so bogi.

Kaja pravi ...

Ja zlatolasska sej bo=)
ja čist so bogi tele naši peseki :/

Lupčkii**

Lp

Anja pravi ...

Super vama gre! Čestitke za trikce! Quido je res lep kuža:)